تصویرگری کتاب کودکان

وبلاگ تخصصی تصویرگری کتاب کودکان

فروشگاه هنر کودکان

فروشگاهی برای خلاقیت مربیان و کودکان

خرید لوازم هنری برای کودکان شاید تخصص نخواهد ولی شناخت می خواهد اینکه چه ابزاری برای کودکان مناسب است و با چه کیفیت و چه قیمتی خریداری شود نیاز به شتاخت و مرفعی میخواهد از این رو فروشگاه هنر کودکان در یک اقدام جالب دوستی خودش را با دیجی کالا معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران به وجود آورد .

در این طرح فروشگاه هنر کودکان ضمن آموزش و معرفی محصولات خوب به پدر و مادرها و مربیان این راهنمایی را خواهد داشت تا آنها خرید درست و با قیمت مناسب داشته باشند . در واقع شما به عنوان خریدار بعد از ورود به فروشگاه هنر کودکان و انتخاب محصول و مطالعه آموزشهای آن با یک کلیک به سایت دیجی کالا میروید و در آنجا خریداری میکنید .

شاید شما عزیزان ندانید که سایت دیجی کالا یک سایت فروشنده ایت و آموزش نداردولی فرشوگاه هنر کودکان این آمکان را دارد تا شما در آن بیاموزید ... شاید تصور کنید که مبلغ بیشتری باید بپردازید در وایقع شما بدون حتی یک ریال اضافی همان مبلغ دیجی کالا را پرداخت میکنید . اگر از سایت فروشگاه هنر کودکان وارد سایت دیجی کالاشوید و محصول خریداری کنید ضمن آموزش برای شما پی دی اف های آموزشی نیز ارسال میشود .

به

قبول تصویرگری کتاب کودکان با شرایط مناسب برای نویسندگان و ناشرین محترم به صورت دستی و کامپیوتری در کوتاه ترین زمان ممکن
این وبلاگ به معرفی آثار من (علیرضا قالیجاری ) و بررسی تصویرگری و معرفی آثار تصویرگران و... می پردازد
برای تماس با من به شماره های زیر تماس بگیرید
09391818545
02166365723
ایمیل : artkoodak@gmail.com
Designed By Erfan Powered by Bayan